söndag, november 30, 2008

Helgen har passerat förbi snabbt som vanligt.. tyvärr.. mitt hopp för svenska folket kom tillbaka då Johan äntligen åkte ut ur Idol. hojja så less jag var på att höra hans "sång". Han har ju blivit lite bättre, men han platsar inte ens bland Idol topp 20. Har aldrig gillat honom, eftersom han tog platsen från en jävligt bra kille, redan på andra chansen... Så jag är jävulst glad att han åkte, synd bara att inte Lou Lou och Robin E var kvar..

Anyway, ganska roliga, men pinsamma klipp:

Hmm, pinsam tjej

Alltså.. Ett ord: Pinsamt.

Julmarknad idag, Jokkmokk är rätt vackert på vinterkvällarna :) hoppas veckan går fort för till helgen blir det att fara till Luleå och se Markus Krunegård på kulturenshus. Längter :)

Nä nu ska jag se Parlamentet, byye

torsdag, november 27, 2008

TWILIGHT



Ska se Twilight imorgon eller ikväll :D åh ÄNTLIGEN

livet blev så mycket bättre just nu

Luleå Hockey?

vad har hänt med Luleå? jag är imopnerad. Förra året skrapa de botten på elitserien med typ bara förluster och nu i år ligger de runt plats 7-8(kanske inte sååå bra, men med tanke förra året så..) med typ bara vinster och oavgjort... Som idag, Luleå vann med 7-3 mot Modo ;D

Impressed är dagens ord :)

Kört hårt LHF!

Photographs

Tänkte sätta in lite äldre bilder, blev inspirerad av Emelie. Blev dock lite mer bilder änvad jag hade tänkt mig från början. well, enjoy..


jag på en so lektion i 8.an

bildarbetet i början av 9:an
Erik, jag, Emelie, Foki, Niklas, Kristoffer

Emelie och Lisa B i 8:an eller 9:an


Skytte i 8:an tror jag
Julia, Emelie, Carolina, Lisa B

Julia och Emelie på teknik i 8:an


Lisa B i 8:an typ ;D

Emelie och jag på bilden i 8:an? :)


Träning till Julshowen 2007
Lisa, Jasmin, Elisabeth, Elin, Miriam, Emma, Evelina, Sabina, Nettan

Noomie och Marja på julshowen

Jag och Emelie hos grannen för ett år sedan <3


HAHA posare i AFRIKA

HAHA fjortis i AFRIKA


Jumpstyle med Miriam
Fjällvandring i början på 9:an :)
Foki, Fabian, Jesper

måndag, november 24, 2008

Naturkunskapsprov på G..

Kommer nog gå bra. Tror jag.. jaja. har dessutom ett matteprov (Ekvationer) på torsdag, *håller tummarna*

Idag ahr jag varit duktig och skottat hela vår gård! ganska jobiigt ska jag säga.. sen har jag sett nya Beverly Hills serien 90210. Helt bra :) tycker det är roligt att några av karaktärerna som var med i gamla BH är med i nya :) Som Kelly, Brenda och gubben som äger fiket :)



Sen, nästa vecka, på måndag, börjar ju The secret life of the american teenager.. antar att det sänds före eller efter 90210.. Har dock redan sett typ halva säsongen. men men, i brist på annat :) haha synd bara att skådisarna inte alltid är så bra ;/ haha

Men ska sova nu, ska upp tidigt för att fara på gymmet innan skolan. Så skönt, har sovmorgon till 12 imorgon, går tyvärr till 5 men so what? har ju fått göra bort gymmet på morgonen :)




Metro Station - Shake it
godnatt då

söndag, november 23, 2008

Banana Pancakes

Bra film! Robin Hood: Men in thights från 1993, (parodi på Robin hhod) :P

lördag, november 22, 2008

Guess you had to be there

Jobbet gick bra, lite jobbigt att lyfta alla fruktlådor :) haha

Mamma har varit i Luleå sen igår och nu när hon kom hemfick jag 2 par nya gardiner(välbehövda) och skrivblock till skolan. fick även thights och lite annat.

Ska gå till julia och handla med henne, sen drar vi till purkijaur.


Nä nu ska jag gå, får se om jag överlever till imorgon :)