Helgen har passerat förbi snabbt som vanligt.. tyvärr.. mitt hopp för svenska folket kom tillbaka då Johan äntligen åkte ut ur Idol. hojja så less jag var på att höra hans "sång". Han har ju blivit lite bättre, men han platsar inte ens bland Idol topp 20. Har aldrig gillat honom, eftersom han tog platsen från en jävligt bra kille, redan på andra chansen... Så jag är jävulst glad att han åkte, synd bara att inte Lou Lou och Robin E var kvar..
Anyway, ganska roliga, men pinsamma klipp:
Hmm, pinsam tjej
Alltså.. Ett ord: Pinsamt.
Julmarknad idag, Jokkmokk är rätt vackert på vinterkvällarna :) hoppas veckan går fort för till helgen blir det att fara till Luleå och se Markus Krunegård på kulturenshus. Längter :)
Nä nu ska jag se Parlamentet, byye

.jpg)


