torsdag, december 04, 2008

I'm not going to let you stop me

Åh, blev helt glad när jag rensade igenom min mail. Hittade ett från Julia som hnoo skickat då jag var i afrika och vi inte hade träffat varann på typ 3 veckor

"Du är tamejfan den bästa människan Lisa. Känner på mig att det blir många dagar av skratt och umgänge med början på Torsdag. Jag kommer springa till dig när du kommer hem. ojojoj!Fyfan älskling. nu är du snart hemma:DSaknaaaaaaaaaar" nåh vilken sötnos ;) och vilka tider, då hade vi typ nyss börjat 8:an och ajg var i Afrika fan.. Vill så gärna tillbaka dit, sjukt roligt med safari och få se hur mäniskorna har det där, så himla lärorik den resan var!

Skolan var gansa chill idag, hade Innebandy på idrotten. Haha jag älskar innebandy men är dock inte så bra på det.. Önskar att det hade funnits ett lag som jag kunnat träna i :( Well, that's Jokkmok.. Efter skolan for jag å Julia på gymmet :) Funderar på att ta med henne nästa gång jag far till Oslo :D om det går för syster åså.. jag menar de är ju trots allt typ 5-6 stycken som delar lägenhet så får väl se, men det hade varit sjukt kul å ha med dig älskling!


Nä nu ska jag gå och äta min übergoda KycklingSallad ;)

C U

2 kommentarer:

Emelie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
_julia sa...

:D:D