söndag, december 07, 2008

2:a Advent

helgen i Luleå har varit väldigt bra. När vi kom fram till Luleå var Miriam, sus och frida där och mötte oss. Frida och Julia for till Frida och jag, Emelie, Miriam och Sus gick hem till Miriam. Sus kompis Åsa följde också med. Väl hos Miriam såg vi Idol och efter ett tag kom en kompis till Sus och Åsa. Lördagen började med lite shopping.. Köpte julklappar åt Maria, Sofia och mamma. Julklapparna till Åsa och Pappa ska inhandlas nästa vecak tror jag. Till mig själv köpte jag två klännigar och en kavaj. Ska nog sätta in bilder senare :) efter rundan på stan blev det taktikvila och sen drog vi till KulturensHus och såg Markus Krunegård. Det var ett förband som spelade, de heter Park Hotell och dom var väldigt bra. Efter det väntade vi på bussen med Julia och sen for vi hem. Sen kom vi hem runt 5 idag, så skönt.

Nu ska jag bara göra klart mitt powerpoint om Gustav Vasa, sen blir det en chill kväll framför TV:n.

Såg nyss "Drive me crazy" haha jag säger då det, 90-talet, ojojoj...

nej nu ä det dags att gå. hejdå

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske lite lättare för mig, eftersom jag bor i Stockholm! ;D

heheh så braa ;) (a)

Anonym sa...

Jupps, det är de flesta helgerna! ;D
Din verkade inte heller såå dum (a) :)

Anonym sa...

nejnej bidragen kommer ut imorgon;P Så du kan fortfarande skicka...jag tvingar dig.

SabinaP sa...

Joo, egentligen skulle jag väl de.. Kände att det tog emot alldeles för mycket att fara till skolan på en lördag, så jag tog ledigt ;)

Anonym sa...

Häärligt!

HaHa han fullkomligen suger..! han har ingen passion för matte, man ska ju älska matte annars är man en värdelös lärare anser jag (a) :)