fredag, december 12, 2008

Your song

Har inte skrivit något på hela veckan, har varit för upptagen tyvärr.. Jag jobbade i tisdags och igår efter skolan, hala dagen idag har gått åt till att titta på Nearly Famous och Wildfire avsnitt.

Idag fick jag en tidig julklapp av jobbet, en massage hos Magdalena. Helt seriöst kunde det typ inte varit bättre. Jag älskar massage och har tjatat om att jag tänkt boka en tid hos någon massör :)

Idag har vi haft dansträning inför skoldansen/luciadansen imorgon. Vi tränade mest bugg men också lite foxtrot på slutet.. haha kan ju bara informera om att foxtrot inte är min grej ;) haha. Så imorgon ska hala skolan dansa på folkan och efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Kvällen kommer nog spenderas hemma framför tv:n/datorn.

Pratade med min kära syster Sofia igårkväll. Hon bor i Oslo så jag träffar inte henne så mycket tyvärr.. Hursomhelst, jag påminde henne om att hon ska shoppa lite åt mig då hon är i Barcelona. Hon den lyckosten ska fira jul där med sin pojkvän, deras kompis och hennes familj. Fick även veta att jag inte kommer att få träffa henne förän i slutet av Mars, eftersom hon först kommer upp då mamma fyller år. Så hon blir här över påsk. Får se, om det inte blir något annat planerat åker jag nog ner till henne i sommar.

Kom på att jag kollade hur många som besöker min blogg dagligen. Jag fick mig en smärre chock ;)

Änyway, ska gå och sova nu.. Måse ju vara vaken och klar i huvudet om jag ska kunna bugga.

goodnight folks

1 kommentar:

Anonym sa...

söta finaste lillasyster :) ska shoppa åt i dig i barcelona. kolla din mail, har skickat ett julkort ;) saknar dig hjärtat