söndag, december 14, 2008

3:e advent

Igår var jag och mamma i Gällivare. Handlade lite grejer på dollarstore, jysk, intersport och lindex. Hahah köpte ett hårband på lindex barnavdelning i storlek 134, dock ett väldigt fint i spets ;D Har även fått en ny datastol, den är så sjukt skön i jämförelse med min förra så jag tror nästan jag sulle kunna sova i den!

Nu har grannarna farit till Uppsala så i veckan ska jag bo hos dem och ta hand om deras übersöta hundar Cooper och Freja. Sen är det ju ett stort jävla plus att de var värsta bigscreen tv i sov rummet.. den är 2 m bred!! anyway, girls, ni vet mitt mobil nr och det är bara ringa om ni vill hälsa på lite.

Fick ett "julkort" från syster haha, det var på hon och hennes kompisar. Så jag gjorde två egna, om ni vill kolla dem, vilket ni borde vilja, så kan ni ju bara kolla in dem HÄR och HÄR

Alltså,
Dans 1, Disco.

Dans 2, Charleston.

Eller varför inte kolla när vi dansar County?

Tack Sofia för att du gjorde min dag <3 Saknar dig jättemycket!

Inga kommentarer: