onsdag, december 03, 2008

Designer..?

Har just gjort en header åt Noomie haha hoppas hon blev nöjd :) Nästan roligare att göra åt andra, så om nån vill kan jag göra en header, inte för att jag är avancerad på det men ändå :)

Kanske ska se SuperCross nu
"Luften är fylld av olja, het metall och avgaser. Motorerna spinner på högvarv. Miljön andas krom och lack, tävlingstinna killar och vackra flickor i åtsmitande läder. Det handlar om supercross. Adrenalinet pumpar och spänningen stiger! K.C och Trip är bröder. Fullkomligt oskiljaktliga. De lever för sporten och tillsammans satsar de allt för att lyckas. Men när K.C plötsligt blir erbjuden ett fett kontrakt med sponsorjätten Team Nami, förvandlas deras vänskap till bitter rivalitet. "

Haha vilken beskrivning på filmen :) ahaha får väl se vad jag tycker om den efteråt :)

sov gott

5 kommentarer:

Anonym sa...

heheh nääe man blir lite förvånad.. så man vet inte vad man ska göra.

Jag vet aldrig vad jag vill, så jag ångrar mig alltid efter ett tag.. det är illa men tur att jag kommer på efter ett tag att de är fel iaf (a) ;D hehe

Hade gärna velat att du skulle fixa en header åt mig, men har lovat min käre vän att hon ska få fixa min design ;D hehe hon är såå taggad :)

Anonym sa...

Hehe najs ju ;)

Mjoo precis, jag har dock inga skillz alls på sånt där så jag fixar så nån annan hjälper mig (a) ;)

Anonym sa...

Japp, hjälpsamma människor är det bästa som finns ;D tihi (a)

Anonym sa...

Hehe, det är grymt att designa egna tröjor. En annan vän och jag ska ha tjock tröjor där de står nå coolt på ;D hehe fast då ska jag nog kolla med en som är mer ett proffs än dessa, visst tröjorna kanske bli coola men de känns inte så safe med dessa.. Man kan ju typ beställa via Homerun eller så har jag för mig (a) De har så sköönt materiel också ;)

Hoppas du får en toppen torsdag! :)

Anonym sa...

Jo, sjuk :(