torsdag, december 04, 2008

Wonderful Water!!

Alltså, Vattnet är äntligen tilbaka! för er som inte fattar vad jag pratar om så stängde dom (vilka som nu gör det) av vattnett i hela jokkmokk... Äckligt, man kommer hem från gymmet och kan inte duscha.. Inte heller tvätta händerna, gå på toa, tvätta, m.m. Nu inser man verkligen hur beroende man är av vattnet som automatiskt kommer ur kranen då vi vrider... Vi har det sjukt bra och lyxigt.. Haha sen fick jag någon konstig känsla av att inget funkade. typ ström eller så, blev helt orolig, även fast jag visste att det bara var vattnet som var borta :P hahaha jag är som sagt konstig ibland haha. Det bjuder jag på!

Har en känsla av att jag glömt skriva om något, så förvånar mig inte om jag skriver ett till (egentligen meningslöst) inlägg bara för att jag känner för det :P hur många är jag uppe i nu idag..? 3-4 kanske :) ahah får en känsla av att det var något viktigt och nu blir jag väldigt irriterad för att ajg inte kommer på det.. Nåja det här blir sista inägget! måste fixa till PowerPoint presentationen innan jag åker imorgon och boken ska jag läsa också..

Påtal om att läsa, jag har fått andra boken i serien "It girl" Jag rekomenderar den serien till alla som gillar "Gossip Girl" böckerna då alltså, eftersom den är skriven av samma författare och handla om en av karaktärerna i GG, Jenny Humphrey och hennes händelsefulla liv på en exklusiv privatskola..

xoxo haha ;)

4 kommentarer:

SabinaP sa...

Usch jag blir så grymt irriterad! Speciellt när man har skrivit nåt långt :S

Anonym sa...

Hehe yes..:D

Kan alltid försöka, funderar på att sitta uppe och plugga hela natten så passar perfekt. ;D:D

Anonym sa...

haha usch vad jobbigt att utan vatten.
Var gärna med i min tävling om du har katt. Årets Lussekatt. Bara några få dagar kvar nu=)

Anonym sa...

Du kommer klara provet om du varit aktiv på lektionerna osv, de gäller bara att tro på sig själv. :D

Jora det gick bra, blev nyss klar! Ska sova:) Natti