tisdag, december 02, 2008

min mobil är cepe, jag sitter här i mitt rum och har INGEN mottagning alls, hmm wierd alltså..

anyway, idag har jag inte gjort så mycket alls.. skola till 5, läst boken i svenska och typ suttit här, inte bra.. Måste läsa ut boken, göra klart powerpoint om Gustav Vasa så jag kan redovisa på måndag, skriva andra versionen på mitt historia arbete om slavar och börja på mitt egna arbete i NK + att jag måste hitta en rund burk till Fotografisk bild eftersom mitt, julias och emelies egna arbete där kommer att vara att vi ska göra en kamera och ta kort med hjälp av en burk :) KUL ska det bli när vi väl börjar..

Fick lite insperation av Lollo. Hon skrev upp sin önskelista på sin blogg å la dit bilder, blev sugen att göra detsamma. Alltså, min önskelista kommer upp snart någon gång ;)

Nu ska jag läsa lite ur boken (blir galen, den tar aldrig sluuut!!) sen ska jag sova gott.. blir nog att fara på gymmet innan skolan så det blir bortgjort

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha! Fast jag tror det är vampyrerna på nedersta bilden också xD hehe, plus resten av teamet kanske :) vad jag förstår.

Anonym sa...

Joo de är så ibalnd, men känne rmig lugnare nu, när det är avklarat! ;D
hehe, tack så mkt! :)
Gulligt att du nämnt mig i bloggen, alltid kul att lägga ut sin önskelista så folk köper de man verkligen vill ha ;D hahah!
Kram (:

Anonym sa...

Hehe, vilken insperations källa jag känner mig som (a) ;) heh!

Jora de känns, helt okeej. Lite nervös inför resultatet bara. Men hoppas de gick bra ;D

Anonym sa...

Hoppas iaf på det ;)
Det var A (a) ;)