lördag, oktober 18, 2008

I - am - Iron - Man!

Vill se Iron man! Miriam har den nu så hon och Emma ska nog se den ikväll. Men min tid kommer väl också :)



Black Sabbath - Iron man



Nä ska å plugga lite innan anna ringer :)

Lördag 18 oktober 2008

Första inlägget :) Skönt med nytt. Var less på den gamla bloggen.

Tjaa, snart ska jag ut och prommenera med anna. Tror jag ska ta med kameran, det är ju så fint väder ute :D

Blev ett kort första inlägg, men jag ska fixa om designen lite åså innan anna ringer så :)