Åh, blev helt glad när jag rensade igenom min mail. Hittade ett från Julia som hnoo skickat då jag var i afrika och vi inte hade träffat varann på typ 3 veckor
"Du är tamejfan den bästa människan Lisa. Känner på mig att det blir många dagar av skratt och umgänge med början på Torsdag. Jag kommer springa till dig när du kommer hem. ojojoj!Fyfan älskling. nu är du snart hemma:DSaknaaaaaaaaaar" nåh vilken sötnos ;) och vilka tider, då hade vi typ nyss börjat 8:an och ajg var i Afrika fan.. Vill så gärna tillbaka dit, sjukt roligt med safari och få se hur mäniskorna har det där, så himla lärorik den resan var!
Skolan var gansa chill idag, hade Innebandy på idrotten. Haha jag älskar innebandy men är dock inte så bra på det.. Önskar att det hade funnits ett lag som jag kunnat träna i :( Well, that's Jokkmok.. Efter skolan for jag å Julia på gymmet :) Funderar på att ta med henne nästa gång jag far till Oslo :D om det går för syster åså.. jag menar de är ju trots allt typ 5-6 stycken som delar lägenhet så får väl se, men det hade varit sjukt kul å ha med dig älskling!
Nä nu ska jag gå och äta min übergoda KycklingSallad ;)
C U
torsdag, december 04, 2008
onsdag, december 03, 2008
Designer..?
Har just gjort en header åt Noomie haha hoppas hon blev nöjd :) Nästan roligare att göra åt andra, så om nån vill kan jag göra en header, inte för att jag är avancerad på det men ändå :)
Kanske ska se SuperCross nu
"Luften är fylld av olja, het metall och avgaser. Motorerna spinner på högvarv. Miljön andas krom och lack, tävlingstinna killar och vackra flickor i åtsmitande läder. Det handlar om supercross. Adrenalinet pumpar och spänningen stiger! K.C och Trip är bröder. Fullkomligt oskiljaktliga. De lever för sporten och tillsammans satsar de allt för att lyckas. Men när K.C plötsligt blir erbjuden ett fett kontrakt med sponsorjätten Team Nami, förvandlas deras vänskap till bitter rivalitet. "
Haha vilken beskrivning på filmen :) ahaha får väl se vad jag tycker om den efteråt :)
sov gott
Kanske ska se SuperCross nu
"Luften är fylld av olja, het metall och avgaser. Motorerna spinner på högvarv. Miljön andas krom och lack, tävlingstinna killar och vackra flickor i åtsmitande läder. Det handlar om supercross. Adrenalinet pumpar och spänningen stiger! K.C och Trip är bröder. Fullkomligt oskiljaktliga. De lever för sporten och tillsammans satsar de allt för att lyckas. Men när K.C plötsligt blir erbjuden ett fett kontrakt med sponsorjätten Team Nami, förvandlas deras vänskap till bitter rivalitet. "
Haha vilken beskrivning på filmen :) ahaha får väl se vad jag tycker om den efteråt :)
sov gott
I'ts only a crime if I get caught
idag gäller läsa, läsa och göra klart powerpointen :/
åt lunch ute med N och J på smedjan, riktigt trevligt :) vi satt och snackade i 3 timmar, sen gick jag hem.. Imrgon har vi gympa, någon som vet vad? Sen ska jag på gymmet med J, worka out lite för det behövs :)
kommer nog ett ett inlägg lite senare, cs sen
åt lunch ute med N och J på smedjan, riktigt trevligt :) vi satt och snackade i 3 timmar, sen gick jag hem.. Imrgon har vi gympa, någon som vet vad? Sen ska jag på gymmet med J, worka out lite för det behövs :)
kommer nog ett ett inlägg lite senare, cs sen
tisdag, december 02, 2008
min mobil är cepe, jag sitter här i mitt rum och har INGEN mottagning alls, hmm wierd alltså..
anyway, idag har jag inte gjort så mycket alls.. skola till 5, läst boken i svenska och typ suttit här, inte bra.. Måste läsa ut boken, göra klart powerpoint om Gustav Vasa så jag kan redovisa på måndag, skriva andra versionen på mitt historia arbete om slavar och börja på mitt egna arbete i NK + att jag måste hitta en rund burk till Fotografisk bild eftersom mitt, julias och emelies egna arbete där kommer att vara att vi ska göra en kamera och ta kort med hjälp av en burk :) KUL ska det bli när vi väl börjar..
Fick lite insperation av Lollo. Hon skrev upp sin önskelista på sin blogg å la dit bilder, blev sugen att göra detsamma. Alltså, min önskelista kommer upp snart någon gång ;)
Nu ska jag läsa lite ur boken (blir galen, den tar aldrig sluuut!!) sen ska jag sova gott.. blir nog att fara på gymmet innan skolan så det blir bortgjort
anyway, idag har jag inte gjort så mycket alls.. skola till 5, läst boken i svenska och typ suttit här, inte bra.. Måste läsa ut boken, göra klart powerpoint om Gustav Vasa så jag kan redovisa på måndag, skriva andra versionen på mitt historia arbete om slavar och börja på mitt egna arbete i NK + att jag måste hitta en rund burk till Fotografisk bild eftersom mitt, julias och emelies egna arbete där kommer att vara att vi ska göra en kamera och ta kort med hjälp av en burk :) KUL ska det bli när vi väl börjar..
Fick lite insperation av Lollo. Hon skrev upp sin önskelista på sin blogg å la dit bilder, blev sugen att göra detsamma. Alltså, min önskelista kommer upp snart någon gång ;)
Nu ska jag läsa lite ur boken (blir galen, den tar aldrig sluuut!!) sen ska jag sova gott.. blir nog att fara på gymmet innan skolan så det blir bortgjort
måndag, december 01, 2008
Ny design
förresten, har ju ändrat layouten lite. Jag ville ha en mer julig blogg så jag kasta ihop en bild lite snabbt på Photoshop elements. Senare kommer det nog en bild/header som jag har lagt ner lite mer tid på :)
måste gå å läsa ut boken jag har haft som läxa i svenska, En dag i Ivan Denisovitjs liv... Har bara 104 sidor kvar med väldigt liten text och ska skriva 7 läsloggar till. Glömde jag att nämna hur otroligt tråkig och jobbig den är? Den är otroligt tråkig och jobbig.
måste gå å läsa ut boken jag har haft som läxa i svenska, En dag i Ivan Denisovitjs liv... Har bara 104 sidor kvar med väldigt liten text och ska skriva 7 läsloggar till. Glömde jag att nämna hur otroligt tråkig och jobbig den är? Den är otroligt tråkig och jobbig.
Bounce bounce baby bounce back to me
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


