Utmanad av: Sabina Persson
Regler:
♦ Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♦ Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♦ Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♦ Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
1. Jag tröttnar aldrig på the red hot chili peppers
2. Jag gillar sköljmedel bara för att det luktar gott och jag gillar att tvätta
3. Jag är känd för att vara den söliga och den som inte städar så ofta
4. Umeå är mitt andra hem
5. Lila är min favoritfärg
6. Jag skulle nästan kunna döda för att få träffa Johnny Depp!
7. Jag hatar O'boy
Jag utmanar: alla som har lust :)
onsdag, november 05, 2008
tisdag, november 04, 2008
Slaveri under antiken
skriver lite på mitt historia arbete och tittar på Uggly betty, fuck att hon inte valde Gio. men hellre ingen än Henry :P ahaha jobbig roll Lindsay Lohan har!! nåja ska gå nu :)
Teatern idag på skolan var så bra :) ahaha man fick ett gott skratt ;P
Teatern idag på skolan var så bra :) ahaha man fick ett gott skratt ;P
måndag, november 03, 2008
keep it up
Har tråkigt, tog en paus från skrivandet om slavar under antiken, förbannade historia, att det ska vara så svårt för mig att komma igång ;/
Är du kär? nej
Är du en sportfåne? Älskar sport, men suger på det mesta ;s
Är du röksugen? usch nej
Är du rik? nejju
Är du fattig? tror inte det
Är du trött? inte just nu, men snart
Är du shoppingsugen? Oja
Är du töntig? haha ja
Är du ressugen? ja ja ja ja ja ja ja
Är du skolsugen? njaa, kan jag väl inte påstå
Är du irriterad? nej, glad :)
Är du festivalsugen? det är jag alltid
Är du alkholsugen? nej
Är du saknad av nån? tror inte det..
Smeknamn? Nja, inte direkt, ävn om Lisa b envisas med ardie :s
Bästa tidningen? VR eller nå sånt
Hur sminkar du dig? mascara, foundation, ibland
Höstens accessoar? vantar och mössa, varmt & skönt
När stal du senast något? Can't remember
Hur många timmar sov du inatt? tyvärr bara ca. 6
Vilken film såg du senast? Devils diary
Vilken internetsida besökte du senast? blogger/blogspot
Vad sa du senast till vem? blir så les på att det aldrig finns något att göra här!
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från S: Nja har tråkigt ska väl hem snart :D
Vad gjorde du i förrgår? Såg film med tjejerna
Vad har du gjort idag? skolan, dator, pluggat(försökt!)
Vad ska du göra idag? få en välbehövd massage!
Hur många msn-kontaktetr har du? typ 300 totallt :S
Vilket land besökte du senast? Spanien
Hur många snälla känner du? vet inte, men många :D
Vad såg du senast på tv? One Tree Hill
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Sug Denver
Senaste köp? en trocadero?
Vad har du dåligt samvete för? för att jag är så jävla LAT
Vad har du för skor? massor
Vad har du på dig nu? jeans & grå t-shirt
Vilken musik har du lyssnat på idag? The red hot chili peppers, Foo fighters, Elliot minor
Är du vegitarian? nej, men har sagt flera gånger att jag ska bli ;p
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad heter dina kusiner? niklas, robert, jonas, maja, fabian, edward, willfred.
Är du feminist? nja
Vad drack du senast? iskallt vatten
Gillar du att laga mat? Ja ;D fast har en tendens att bränna saker ibland ;/
När sjöng du senast? Idag
Håller du det städat? nja, men ska skärpa mig, för då kanske det blir en liten tripp :D
Vad gör dig lycklig? mina vänner och närdet går bra för mig och mina nära
Är du kär? nej
Är du en sportfåne? Älskar sport, men suger på det mesta ;s
Är du röksugen? usch nej
Är du rik? nejju
Är du fattig? tror inte det
Är du trött? inte just nu, men snart
Är du shoppingsugen? Oja
Är du töntig? haha ja
Är du ressugen? ja ja ja ja ja ja ja
Är du skolsugen? njaa, kan jag väl inte påstå
Är du irriterad? nej, glad :)
Är du festivalsugen? det är jag alltid
Är du alkholsugen? nej
Är du saknad av nån? tror inte det..
Smeknamn? Nja, inte direkt, ävn om Lisa b envisas med ardie :s
Bästa tidningen? VR eller nå sånt
Hur sminkar du dig? mascara, foundation, ibland
Höstens accessoar? vantar och mössa, varmt & skönt
När stal du senast något? Can't remember
Hur många timmar sov du inatt? tyvärr bara ca. 6
Vilken film såg du senast? Devils diary
Vilken internetsida besökte du senast? blogger/blogspot
Vad sa du senast till vem? blir så les på att det aldrig finns något att göra här!
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från S: Nja har tråkigt ska väl hem snart :D
Vad gjorde du i förrgår? Såg film med tjejerna
Vad har du gjort idag? skolan, dator, pluggat(försökt!)
Vad ska du göra idag? få en välbehövd massage!
Hur många msn-kontaktetr har du? typ 300 totallt :S
Vilket land besökte du senast? Spanien
Hur många snälla känner du? vet inte, men många :D
Vad såg du senast på tv? One Tree Hill
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Sug Denver
Senaste köp? en trocadero?
Vad har du dåligt samvete för? för att jag är så jävla LAT
Vad har du för skor? massor
Vad har du på dig nu? jeans & grå t-shirt
Vilken musik har du lyssnat på idag? The red hot chili peppers, Foo fighters, Elliot minor
Är du vegitarian? nej, men har sagt flera gånger att jag ska bli ;p
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nej
Vad heter dina kusiner? niklas, robert, jonas, maja, fabian, edward, willfred.
Är du feminist? nja
Vad drack du senast? iskallt vatten
Gillar du att laga mat? Ja ;D fast har en tendens att bränna saker ibland ;/
När sjöng du senast? Idag
Håller du det städat? nja, men ska skärpa mig, för då kanske det blir en liten tripp :D
Vad gör dig lycklig? mina vänner och närdet går bra för mig och mina nära
Memories fade
Hahaha shit, hitta min gamla blogg som jag slutade skriva i slutet av 8 och sommaren :) haha fick mig ett gott skratt :) sen läste jag emelies :) haha sött säger jag bara :P
söndag, november 02, 2008
One Last Kiss
helgen har varit helt okej :) i fredags sov emelie hos mig och vi såg på idol och kolla sedan Finding neverland :) ANG, idol så förstår jag inte hur Johan kan vara kvar.. jag menar vad är det med han som får folk att rösta på han? Enligt mig så kan han varken sjunga(kanske om några år, men inte nu) eller röra sig på scen. jag blir tokig när jag ser honom. Det ver ju min synpunkt, jag kanske är den enda som inte gillar Johan.. men men Mina favoriter är då Robin E och Lars :) och jag gillade Lou lou, men hon åkte ju ut(wtf?!)
Hur som helts, igår var jag med Emelie, Julia, Jassa, Miriam, Emma och Nettan i J's stuga i Kierats. Det var hur trevligt som helst, vi såg lite tv och spelade lite spel. Sen for all hem så det var bara jag, julia och emelie som sov över. Vi svammla på ahde jävligt roligt tills vi tillslut slutade prata och somnade runt halv 5 i morse ;D hahah sen på moronen blev det en liten promenad upp till routevare, men vi kom knappt hslvvägs för jag gick barfota i mina nya puma skor så mina hälar började typ blöda ;s sen fick jag skjuts hem av emelie och hennes mamma.
Alltså, en helt okej Halloween blev det. Dock inte så utklädd eller skrämmande, men får väl ta det nästa år.
__________________________
Bara några bilder innan jag går
Åh, den här lilla sötnosen heter Lilla My. Inte min hund, utan några bekantas. Men vill ha en sån där liten söting, pappablev typ lite kär i den så det kanske går att övertala han? :)
haha en bild från Camp Nou ;D
Hur som helts, igår var jag med Emelie, Julia, Jassa, Miriam, Emma och Nettan i J's stuga i Kierats. Det var hur trevligt som helst, vi såg lite tv och spelade lite spel. Sen for all hem så det var bara jag, julia och emelie som sov över. Vi svammla på ahde jävligt roligt tills vi tillslut slutade prata och somnade runt halv 5 i morse ;D hahah sen på moronen blev det en liten promenad upp till routevare, men vi kom knappt hslvvägs för jag gick barfota i mina nya puma skor så mina hälar började typ blöda ;s sen fick jag skjuts hem av emelie och hennes mamma.
Alltså, en helt okej Halloween blev det. Dock inte så utklädd eller skrämmande, men får väl ta det nästa år.
__________________________
Bara några bilder innan jag går
lördag, november 01, 2008
Happy Halloween!
Vårt fina klassfoto kom för nån dag sen :D
SP1

Jonas, Johanna K, Johanna GS, Lisa B, Emelie, Jag, Joakim
Elsa, Elin, Julia, Johanna M

SP1
Jonas, Johanna K, Johanna GS, Lisa B, Emelie, Jag, Joakim
Elsa, Elin, Julia, Johanna M
Jo, vet att det egentligen var igår man firade halloween. Idag är det ju något med att man hedrar minnet av sina döda släktingar med att tända ljus. Men eftersom det inte blev nått inälgg igår så får det bli idag :)
Nu ska jag upp på ica och sen ut till Kierats med gänget ;]
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
